Idėja mokytojui kūrybinių jėgų atsatymui ir įkvėpimui

Įkvėpimas

Įkvėpimas (nuotr. https://blog.proofhub.com)

     Artėjant mokslo metų pabaigai, baigiasi ir nuotolinio mokymo etapas. O kartu, po bemiegių naktų ir keliagubai išaugusio krūvio mokytojams, silpsta kūrybinės, gyvybinės, fizinės, psichinės ir visos kitos jėgos, kuriomis paprastai yra apdovanoti šimtarankiai mokytojai.

     Taigi, šioms jėgoms užsikurti siūlau labai paprastą, bet labai gerai suveikusį metodą – paprašykite vaikų užduoti jums klausimus. Šie klausimai gali būti susiję tiek su jūsų asmenine profesine veikla, tiek apskritai su muzika ar kitu dalyku, kurio mokote ar su pačia muzika plačiąja prasme. Nustebsite pamatę kokie klausimai vaikams kyla ir tuo pačiu pasisemsite idėjų savo pamokoms ar žinių plėtimui. Man labai patiko!

   Dar vienas didelis pliusas tas, jog tokiu būdu, kuomet nuotolinis mokymas labai atitolina mokinius nuo mokytojų, tai yra puikus būdas puoselėti ryšius, domėtis vieniems kitais ir ne tik faktiškai užduoti/atlikti užduotis, bet ir susisieti, būti kartu (ypač jei nedarote tiesioginių konferencijų, o ruošiate užduotis ir jas siunčiate mokiniams).

Dalinuosi keletu klausimų iš 6-7 klasių mokinių (tekstas netaisytas):

  • Kaip nusprendete tapti mokytoja? Kodel muzikos?
  • Sveiki, Mokytoja, neseniai iškilo klausimas: kuo remiasi kompozitoriai kurdami kūrinius ir kas/kaip juos išplatina?
  • Koks jusu megstamiausias muzikos instrumentas?
  • Ar vaikystėje grojote muzikos instrumentų? Jei taip tai koks jis buvo? Ar tas instrumentas buvo jūsų išsvajotas?
  • Kas jus įkvėpė būti muzikos mokytoja? Ar tai buvo svajonė?
  • Kada buvo pradedi kurti muzikos irasai?
  • Ar ruošdama užduotis kažką naujo sužinojote? Jei taip, tai ką?
  • Kokiu instrumentu norėtumėt išmokt grot, bet jo dar nesat bandžius? ps. ar į jus kreiptis jūs ar tu? Kaip geriau jautiesi/čiatės? :-]
  • Ar esate grojusi netradiciniais fortepijono būdais?
  • Man šiaip įdomu, ką jums reiškia muzika?
  • Ar sportas stipria dainavimą?
  • Ar galima bus ukulele sukurti kūrinį?
  • Kada ir ką dažniausiai dainuojate ne pamokose, sau?
  • Ar gyvūnai turi balso stygas?
  • Su kuo sunkiausia groti?
  • Ar Jūs grojate gitara arba kokiu nors kitu instrumentu (išskyrus ukulėle)?

2 thoughts on “Idėja mokytojui kūrybinių jėgų atsatymui ir įkvėpimui

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s